Saturday, 23 April 2016

Genereerisin endale mingi toimetuleku- ja motivatsioonitabeli. Eks näis kuidas töötab ja kas on vaja korrigeerida vms. Ennast tundes tean, et mulle sobivad korraldatud tegemised... ja korralduslik pool on minu tugevus :)
Tegelikult pean selle veel läbi mõtlema, mis puudutab kaloraaži. Pean arvesse võtma ka, et kuidas see muutub füüsilise koormuse korral jne. Aga hetkel olen suht väsinud ja lähen teen oma jooga ära ja siis tuttu. :)
Punktisüsteem:
 Tabel, mida hakkan igapäevaselt täitma:

Minu energiavajadus:
saab arvutada siin: http://struktuur.net/

Baasainevahetus
Energiahulk, mida organism vajab elutähtsate protsesside toimimiseks, näiteks südametöö ja hingamise jaoks. Nii-öelda absoluutne miinimum, millest allapoole minna ei tohiks.
1330 Kcal
Tervislik energiahulk kehakaalu säilitamiseks
Arvestab päevasesse kaloraaži sisse kehalise aktiivsuse, mida on tarvis kehakaalu säilitamiseks.
1600 Kcal
Tervislik energiahulk kehakaalu vähendamiseks
Oluline on kalorite muutumise dünaamika. Kuna eesmärgiks on kaotada rasva, säilitades samal ajal kvaliteetset lihast, peaks kaloraaži vähendamine kulgema peale esimest nädalat sujuvalt. NB! Oluline on päevast kaloraaži mitte lasta alla BAV (1330 Kcal)!
Nädal 1: 1510 Kcal (–6 %)
Nädal 2: 1480 Kcal (–7 %)
Nädal 3: 1460 Kcal (–9 %)
Nädal 4: 1440 Kcal (–10 %)

No comments:

Post a Comment

Aitäh!