Friday 22 April 2016

Kas teate mida see pilt tähendab?
Esiteks seda, et erinevalt eilsest, lasin ma täna toas ruloo akna eest ära ja teiseks seda, et minu maja taga asuvat staadionit renoveeritakse. Ma väga loodan, et siia tuleb ka jalasõbraliku kattega jooksurada ja seda on lubatud ka suvalisel inimesel (loe: minul) kasutada.

Vahepeal olen olnud isegi päris tegus. Olen veidi koristanud ja pesumasina tööle pannud...mõistagi koos musta pesuga :D. Nüüd sai aga magusaisu minust võitu ja läksin võtsin jäätist. Sellega seoses jagan üht enesepetmisskeemi, mida ma viimasel ajal üha sagedamini kasutan. Kõigepealt ma panen mngi portsu sööki (hetkel oli selleks siis jäätis) taldrikule. Vaatan, et oleks enam-vähem ok suurusega see portsjon. Seejärel topin osa sööki veel suhu ka ja mitte oma taldrikuportsjonist vaid hetkel siis sellest jäätisest, mis rändas sügavkülma tagasi. :D Vot kui osavalt lollitatakse aju - portsjon pole ju nii suur ja seda kogust, mis kiirelt juba makku rändas, silmad ju ei näe. Mida ei näe, pole olnud :D

No comments:

Post a Comment

Aitäh!