Friday 22 April 2016

Nii, hommik... plika sätib kooli - järelikult ei ole kell veel isegi 8. Mul aga uni läinud. Viimasel ajal ongi nii, et ka vabal päeval läheb uni juba enne 7 ära. Kuidagi venitan siis 9-ni välja. Täna olen 8 ajal ärkvel, mis ärkvel. Võtan telefoni ja asun oma blogipostitust kirjutama. Eilsest päevast on kuidagi nii hea tunne sees ja olen tänase päeva suhtes positiivselt meelestatud. Üldse ma püüangi elada suht hetkes ja olla praegu tubli. Üleüldine eesmärk on muidugi sellest kõigest välja tulla aga ma annan endale aega ja tunnustan end ka väikeste asjade eest. Näiteks olgugi, et hetkel on mul magu halb ja suus kehv maitse eilsest söögiga patustamisest, olen ma siiski uhke, et ma eile veel ühte portsu jäätist ei võtnud. Päike ka paistab väljas ja see teeb kuidagi oleku helgemaks. Natukene pikutan ja siis käin pesemas ära ning siis sööma. Oi, kuidas ma loodan, et suudan köögis tubli olla ja mitte liiale minna. Kogemused on muidugi näidanud, et kui ma ka hommikusöögiga olen väga tubli, siia natukese aja pärast murdun siiski. Loodan tugev olla. Igatahes kavatsen hetkel peale sööki hakata kodu koristama ja siis hakkan nootides tuhlama sest kell 15 lubas ju üks klaverimängija mind väisata. Lahe :-)

No comments:

Post a Comment

Aitäh!