Friday 29 April 2016

Tahan jagada teiega nüüd ühte oma "töövõitu", mille üle ma nii õnnelik olen.

Panen siia lugemiseks ühe väikese väljavõtte vestlusest ühe inimesega (selleks on mul ka selle inimese nõusolek).
Aga siin see on ja mu vestluspartneri nimi on mõistagi muudetud:

Katrin: "Ma helistasin oma kahele sõbrannale ja rääkisin neile oma loo ära. Et mul on depressioon ja toitumishäire ja, et ma hakkan nendega uuesti läbi käima ning koos üritustel käima. Ütlesin neile ka, et hoidsin meelega vahepeal eemale oma meeleolu jne pärast. Ja tead kui hea vaba tunne mul on nüüd"

Mina: "TUBLI, nii tubli"

Katrin: "Nagu kivid oleksid õlgadelt langenud"

Mina: "Me ei pea seda haigust häbenema ja varjama, endale ning teistele valetama."

Katrin: "Ja ma saan väita, et ilma sinu blogita ma poleks julgenud seda neile tunnistada. Aitäh sulle!"

Mina: "See on haigus nagu iga teinegi ja me ei soovi seda endale. Mul on nii hea meel. You made my day."


Katrin: "Super! Issand ma olen nii õnnelik praegu. Tead, ma naeran ja pisarad jooksevad - õnnepisarad."

Mina: "See on nii lahe"
Ja öelge kuidas ma saaksingi selliste asjade juures veel ise depressioonis olla?!!! Tunnen iga hetkega, kuidas ma järjest rohkem tahan selle teemaga tegeleda ja kuidas ühiskonnal on vaja, et selle teemaga tegeletaks.

5 comments:

  1. Esiteks ma igati toetan kõike mida sa teed, seda teemat peab levitama ja inimesi mõistma panema, et see haigus on reaalne ja seda ei pea häbenema jne. Aga olles ise üle poole oma elust bipolaarsusega võidelnud (ja sellest nüüdseks PEAAEGU võitu saanud) siis selle sinu järsu ülipositiivsuse lugemine tekitab minus paratamatult hingevalu, sest mäletan väga hästi milline depressioon sellisele seisusele alati (mõne aja pärast) järgnes. Ma südamest loodan et sinu puhul pole see nii, aga igaks juhuks tahan hoiatada, kui see tõesti järgneb siis sa pead hakkama õppima ka nii kõrget positiivsust tagasi hoidma, sest see on ka osa haigusest, ainult nii olen mina oma haigusega toime tulnud..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Kallis inimene, kas saab sind kuidagi aidata?

      Delete
    2. Kas sa palun täpsustaksid?

      Delete
  3. Tere, Annika!
    Panin sinu blogi viite koos väikese väljavõttega esimesest postitusest ka blogisse "Skiso präänik". Kuigi selle blogi nimi ehk hirmutab, ei ole selles juttu ainult skisofreeniast, vaid vaimsest tervisest üldse, sealhulgas ka depressioonist.
    http://skiso-praanik.blogspot.com.ee/
    Soovin sulle kõike head!

    ReplyDelete

Aitäh!