Saturday 23 April 2016

Tere kaunist laupäeva!

Tahan rääkida veel ühest nipist, mille ma enda jaoks nüüd välja töötasin. Nimelt joogaõpetaja soovitas mul tekitada endale mingi rituaal, mida ma enne söömist teen. Kas vaadata mõnda toidupilti enne vms. Ega ma päris täpselt ta mõttest aru ei saanud aga leidsin nipi, mis minu puhul võiks toimida. Sõlmisin endaga kokkuleppe. Nimelt iga kord enne kui ma midagi söön, vaatan oma tütre fotot. IGA KORD - pole vahet, et kas mul on tavaline toidukord või tuleb soov midagi näksida, õgida. Mul on kaunis 16-aastane tütar. Tundub, et õnneks tal on oma seisukoht selles toitumisteemas ja ta minu käitumismustrit ei korda aga sellegipoolest ei taha ju ma talle anda sellist eeskuju. Lisaks ma ju näen, kui raske tal on mind sellisena näha. Ühesõnaga ma vaatan tema pilti ja kui ma enda pärast ei suuda pingutada, siis tema pärast ma kindlasti teen seda.

Julgesin ka kaalu peal hommikul ära käia ja olen juurde võtnud 5,5 kilo :D Muidugi oli kõik eilne toit sel hetkel mul kaalu peal kaasas. Nii, et peale teatud toimingute tegemist võisin ka kilo kergem kindlasti olla. Kui kedagi huvitavad minu kaalunumbrid, siis ega needki saladused pole. Olgu ennetavalt öeldud - jah, ma tean, et ma pole ka nüüd paks ja ülekaaluline. Ma tean seda aga ma tunnen end halvasti. Kaalusin siis 52,5 -53 kg. Ja täna hommikul kaalusin 58,6 kg. Pikkust on mul 165 cm.

Igatahes hakkan nüüd võitlema. Ülesanded olen ma ju endale püstitanud. Tõenöoliselt seda tabelit, mis ma eelmises postituses jagasin, pean ma mingi aja pärast täiustama, sest ma ju ei tea kuidas see tööle hakkab. Aga eks ma hakkan nüüd proovima seda ja nüüd tuleb vaid tugev olla. Ja siinkohal tahan öelda suur aitäh kõikidele, kes mulle on ka kirjutanud ja kellega ma olen rääkinud. Teist on palju tuge. Teadmine, et ma pole üksi ja mul on nüüd palju inimesi kellega seda teemat arutada ja kellega me üksteist mõistame - see annab jõudu.

Kõige olulisem tundubki mulle hetkel minu haiguse puhul saada toitumine kontrolli alla, sest see on asi, millega ma teen hetkel endale ikka lausa füüsiliselt palju paha.

Olen innukas. Eks ma olen muidugi realist ka - ega ma üleöö terveks ei saanud ja tõenäoliselt tuleb libastumisi ja raskeid hetki. Aga kui ma ka mõne lahingu kaotan, siis sõja pean ma võitma.

No comments:

Post a Comment

Aitäh!