Monday 2 May 2016

Võtsin nädalavahetuseks aja maha ja viibisin linnast väljas imeilusa loodusega paigas koos toreda seltskonnaga ja võtsin sellest endaga kaasa hunniku positiivseid emotsioone.
Pean tunnistama, et endiselt pole ma suutnud veel kõike infot, mis mulle on laekunud, läbi töötada. Tahan siinkohal ennast natukene parandada, mis puudutab Delfi kommentaare - kui ma mõned postitused tagasi mainisin, et oli viga neid lugeda, siis see võis jätta mulje, nagu oleks seal ainult halba. Tegelikult oli seal väga väga palju head ja toetavat ka ja rohkemgi kui halba :). Samuti olid seal mõned nõuanded, mida depresssiooni vähendamiseks teha aga ma tõesti ei taha neid uuesti läbi lugema minna ja neid välja sortida, et ka siia kirjutada. Aga kes soovib, siis võib neid lugeda ja võib-olla leiab endale midagi kasulikku sealt.
Täna tahan kirjutada hoopiski ühest raamatust, mille mu töökaaslane mulle laenas. Ma olen seda raamatut hetkel vaid sirvinud ja ma ei oska ka hinnata, et kas sellest kellelegi ka abi võiks olla. Igatahes kui aega on, siis võite uurida, keda see teema kõnetab. Mind isiklikult kõnetas see emotsionaalse söömise osa. Viimane pilt ongi sellest peatükist - see on üks harjutus. Neid harjutusi oli seal veel. 
 Tegin sisukorrast pilti, et oleks näha teemad, mida see raamatu puudutab.


No comments:

Post a Comment

Aitäh!