Saturday 7 October 2017

Ma pole maininud, et ma jätsin paar nädalat tagasi oma laulmise kooris jälle pooleli. Ma pole selle üle õnnelik ja tunnen end halvasti aga detailidesse laskumata tundsin, et kõik need esinemised ja kooris laulmine üldse tekitavad mulle rohkem stressi kui ma hetkel vastu võtta suudan. Nii, et sellega on siis hetkel nii...

Katkestasin ka jälle uute ravimite võtmise kuna mul tekkisid kohutavad kõrvetised. Ma olen seoses kõrvetistega operatsioonil käinud, mille käigus tõmmati mul magu ümber söögitoru kokku ja õmmeldi kinni, kuna mu maolukusti ei funktsioneerinud. Operatsiooni nimi on Nissen Fundoplikatsioon, kui kedagi peaks huvitama. Igatahes hakkasin korraga tundma suuri kõrvetisi ning valu seljas just seal kuhu kohta mulle see muhv ehitati. See kõik algas mingi 5-6 päeva tagasi umbes. Olen suhteliselt mures, et äkki on midagi selle muhviga juhtunud ning see on lahti libisenud ning olen jälle operatsioonieelses olekus. Googeldamine andis vastuse, et ka mu ravimid võivad olla süüdi mu kõrvetistes ning kuna ajaliselt see langeb kokku, siis ma lihtsalt jätsin eile oma tableti võtmata, et näha kas vaevused annavad järele. Täna hommikul ikka paha olla, aga loodan, et homme on parem.
Muidugi ma võtsin seda sama ravimit (Escitalopram) ka pool aastat tagasi 3 kuud ja siis mul kõrvetisi ei tekkinud... Ehk mu keha lihtsalt tahab mulle märku anda, et ta ei vaja hetkel medikamente. Vaatame kuidas ma end mõne päeva pärast tunnen sest hetkel ma ju siiski ei tea millest mu vaevused tekkisid.


No comments:

Post a Comment

Aitäh!