Thursday, 8 February 2018

Täna teraapias pidin mõtlema pisikestele asjadele, mis mu enesetunnet paremaks teeksid. Pidin mõtlema viiele erinevale kategooriale:
1. Puudutus - millegi puudutamine, silitamine, vann jne
2. Vaatamine - näiteks lilled, päikesepaiste
3. Heli - näiteks muusika, vetevulin jne
4. Lõhn - näiteks teatri- ja lavalõhn
5. Maitse - näiteks Chai Latte

Järgmiseks korraks pean mõtlema asjadele nendes kategooriates, mis mu enesetunnet parandavad ja need üles märkima. Need peaksid olema just väikesed asjad, mida oleks kerge rakendada.
Eesmärk on mu elu natukene õnnelikumaks hakata muutma, õppima märkama pisikesi asju, mis tuju ja enesetunnet tõstavad.

Endiselt pean ka praktiseerima Mindfulnessi. Viimasest nii palju, et olen möödunud nädalal seda harjutanud. See tundub mulle väga raske - mõtted lähevad kogu aeg uitama. Märkasin aga seda, et see aitab mul halbadest hetkedest välja tulla. Juba peale lühiajalist (30 sek) keskendumist millegi ümbritsevale lõhub negatiivsete mõtete ahela.

No comments:

Post a Comment

Aitäh!