Sunday 10 June 2018

Hei-hei!

Elu on kiire olnud, annan põgusa ülevaate kuidas mul läinud on.
Käin nüüd koorilauluteraapias igal neljapäeval ja mulle väga väga meeldib seal. Lisaks oli mul sellel neljapäeval esimene Talking Therapy. Psühhiaatri juurde pole veel aega saanud. Üldiselt läheb üles ja alla aga rohkem ikka üles. Tunnen, et asjad liiguvad paranemise suunas. Viimasel ajal on kindlasti rohkem positiivseid päevi kui negatiivseid. Olen suurema osa ajast stabiilne ja siis hüppavad mõned mõõnapäevad sisse vahel. Külastasin nädal tagasi Eestit ja ostsin endale Tartu Loitsukellerist Lepidoliidi kaela ja kuna see kivi sisaldab liitiumi, siis on ta looduslik antidepressant. Ja seda enam tähenduslik on see minu jaoks kuna olen selle ostnud just oma kodumaalt.

No comments:

Post a Comment

Aitäh!